חדשות חמות בטיפול המשרד

בתביעה שהוגשה בבית משפט השלום בהרצליה, הגב' ורדה כהן-ולנסי תובעת עורך דין על רשלנות מקצועית במסגרת ייצוגה בתיק משפחתי. התביעה, המוגשת על ידי עורך הדין ציון בהלול, מתמקדת במחדלים של עורך הדין הנתבע שהובילו להפסדים כספיים ולחיוב בהוצאות משפט גבוהות. התביעה מדגישה את חשיבות הייצוג המקצועי והאמין בתחום המשפטי, והתוצאות עשויות ליצור תקדים משמעותי בתחום הרשלנות המקצועית של עורכי דין.


  • תאריך:13/02/2024 18:18
  • מיקום

תיאור

ביום זה, הוגשה תביעת רשלנות מקצועית נגד עורך דין, אשר מואשם במחדלים חמורים במסגרת ייצוג משפטי. את התביעה הגישה הגב' ורדה כהן-ולנסי באמצעות עורך דינה, ציון בהלול, המתמחה בליטיגציה וחקירת עדים. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בהרצליה ומחייבת את הנתבעים לשלם לתובעת פיצויים בסך 144,993 ש"ח בתוספת מע"מ והוצאות משפט.

### רקע התביעה

הגב' כהן-ולנסי, אלמנה בשנות ה-70 לחייה, פנתה לעורך הדין הנתבע בשנת 2020 לייצוגה בתיק משפחתי (תמ"ש 20487-09-20) שבו תבעה את גלית חלילי-ולנסי, בתה של בעלה המנוח, בגין הלוואות שלא הוחזרו.

### טענות התובעת

התובעת טוענת כי עורך הדין התרשל בייצוגה, מה שהוביל לדחיית התביעה ולחיוב התובעת בהוצאות משפט גבוהות. לטענתה, עורך הדין לא פעל במקצועיות הנדרשת ולא הגיש את הראיות המתאימות, כולל תמלילים והקלטות, שיכלו להוכיח את טענותיה כלפי הנתבעת.

בתביעה נטען כי עורך הדין הפר את חובת הנאמנות והזהירות שהיו מוטלות עליו כעורך דין. כמו כן, התובעת מבקשת מבית המשפט לחייב את הנתבעים, עורך הדין וחברת הביטוח מנורה מבטחים, לשלם לה פיצויים בגין הנזקים שנגרמו לה כתוצאה מהייצוג הכושל.

### תגובת הנתבעים

עורך הדין וחברת הביטוח טרם הגישו כתב הגנה, אך צפויים להכחיש את טענות התובעת ולהוכיח כי פעלו במקצועיות ובנאמנות כלפי לקוחתם.

### משמעות התביעה

התביעה הנוכחית מדגישה את החשיבות שבייצוג משפטי מקצועי ואמין, במיוחד בתיקים רגישים כגון סכסוכים משפחתיים. תוצאות התביעה עשויות להשפיע על תקנות וחוקים בתחום הרשלנות המקצועית של עורכי דין ולהוות תקדים משפטי חשוב.

### סיכום

המשפט צפוי לעורר עניין ציבורי רב ולעקוב אחריו מקרוב. עורכי דין ומומחים משפטיים רבים יעקבו אחרי תוצאותיו והשפעותיו על התחום.