תביעה אישית שהוגשה כנגד בעלי חברת  סטודיו סי  בטענה על הונאה. התביעה הוגשה ע"י  20 מנויות ותיקות של הרשת שחלקן מנויות משנת 1990 רובן ככולן שילמו במהלך השנים בתשלומים חודשיים בכרטיס אשראי/שקים .. זמן קצר לפני לסגירת הרשת, הציעו לכולן "הצעה "   הנחה של כ 30% ממחיר המנוי בתשלום במזומן .. התובעות שהיו לקוחות נאמנות ומרוצות  של הרשת התפתו להנחה המפליגה ( היו גם כאלו שהמנוי הקודם שלהן טרם הסתיים )   ...  זמן קצר לאחר מכן הרשת  נסגרה.
אילו התובעות היו משלמות תשלומים כבעבר הן היו מצילות את כספן.
בין יתר הטענות שנטענו בכתב התביעה : הדירקטורים ידעו על קריסת הרשת ועל מנת להינצל מחבות אישית (בנקים וחברות אשראי להם הם חבים אישית כלפי חובות החברה) יצאו בגיוס כספים על גבן של התובעות ..
בניגוד לטענת החברה ש"המבצע" נועד לגיוס לקוחות חדשים (בהליך חדלות פירעון) כל התובעות מנויות ותיקות ומימלא היו ממשיכות גם ללא "המבצע" .
לכאורה נראה כי "המבצע" כלפי המנויות הותיקות אינו מתיישב עם היגיון כלכלי ומנוגד לאינטרס החברה (הגדלת הכנסות).

הצטרפות לתביעה - ברור